Меню
Каталог
38 (098) 009 61 93 ‎38 (050) 688 34 72
Час роботи call-центру: пн-пт 9:00-18:00, сб 10:00-16:00
Smartix - розумні речі!
Замовити дзвінок
Smartix - Розумні речі>Умови повернення та обміну

Умови повернення та обміну

Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви маєте право повернути не підходящий товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

 Товар належної якості – це товар без дефектів, з цілісною упаковкою, який з певних причин не підійшов Вам.

Повернення або обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості. У випадку, якщо товар належної якості піддавався механічним впливам, обмін чи повернення не провадяться.

Товаром неналежної якості вважається неякісний товар із дефектами.

 

Порядок обміну товару належної якості:

Покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів із моменту отримання товару.

Обмін товару належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або повернення грошей.

У разі обміну товару належної якості доставка здійснюється за рахунок Одержувача. У разі повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару, без урахування доставки.

 

Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості:

У разі отримання клієнтом товару не належної якості, він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні до нашого магазину через звернення на Viber сервісного номера телефону або звернення на пошту smartix.ua@gmail.com

У зверненні слід описати причину обміну/повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів у належній якості.

Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості доставка здійснюється за рахунок магазину Smartix.com.ua

 

Правила здійснення повернення:

Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості:

Обмін товару належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або повернення грошей.

У разі обміну товару належної якості доставка здійснюється за рахунок Одержувача. У разі повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару, без урахування доставки.

 

Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості:

У разі отримання клієнтом товару неналежної якості, він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні до нашого магазину через звернення на Viber сервісного номера телефону або звернення на пошту smartix.ua@gmail.com.

У зверненні слід описати причину обміну/повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів у належній якості.

Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості всі транспортні витрати за повернення та заміну здійснюється за рахунок магазину Smartix.com.ua

 

Як можна зробити повернення:

Ви можете надіслати товар, який Ви бажаєте повернути або обміняти поштою. Дані для надсилання товару будуть надані Вам у відповідь на розгляд заявки про повернення або обмін товару.

Доказом замовлення може бути товарно-транспортна накладна з Нової Пошти (або іншої пошти), гарантійний талон.

 

Як буде здійснено повернення коштів:

Кошти будуть перераховані на карту протягом 1-2 днів після отримання нами повернення. Для повернення коштів Вам потрібно буде повідомити номер Вашої карти та ПІБ.